Om oss

Det är jag och min syster som har bloggen. Jag då, Alice Johansson är 11 år och fyller år 31 januari. Jag har alltid älskat hästar i hela mitt liv och kommer säkert att göra det. Jag har en egen c-ponny som heter Evita som jag köpte 5 februari detta året. Inom ridningen satsar jag stort inom hoppningen och drömmer om att tävla sm med Evita i framtiden. När jag blir stor vill jag bli proffesionell(?) hoppryttare och siktar mot toppen. Jag är mycket tävlingsinriktad och har stora krav på mig själv. När jag träffar en främmande person är jag oftast blyg men de personer jag känner lite mer tycker att jag är rolig.
 
Moa: Jag är en tjej på 12 snart 13 år. Jag fyller år 17 oktober :). Jag älskar hästar och har en maxad c-ponny som heter Cizzi. Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor, finns mycket saker att välja på. Jag har 3 egna kaniner som jag älskar och sköter om också :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0