Ridpasset med Cizzi! :D

Tränade markarbete med lite bommar, koner(slalom) och ett räcke. Gick sådär, hon är ju för seg!! :p  Händer ju ingenting... Men nu har jag duschat och ätit, och jag kanske ska gå ut lite! :) Men jag hade ju en hemlis, och nu tänkte jag berätta den och det är att..... på onsdag ska hela familjen till Öland, till mina kusiner (dom bor inte där), ska bli så himla roligt, men vi stanna där bara till torsdagen :/ Men vi har ju Cizzi och Evita också, att ta hand om, dom får vi inte glömma ju! :) Men en annan som brukar rida Cizzi och Evita fast Cizzi mest, ta hand om dom onsdag och torsdag, så det är ju bra de ju! :D Längtar, men jag kommer o sakna Cizzi! ♥ Fint väder idag! :) Men ni få ha en härlig dag, kram kram! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0