Träning för Isabella!

Red ju för Isabella idag, gick jättebra! Är supernöjd över henne! Gick i form och hon var mjuk :D. Som Moa skrev så drar vi till Öland imorgon, jippi upp klockan 07.00 eller inte :(. Men ska ju bli kul och komma dit och bada och sola! Har aldrig varit där innan! :) Och mina kusiner har hyrt en stuga där och dom ska vara där i en vecka men vi ska ju åka imorgon och stanna tills på onsdag, alltså sover vi bara över en natt. Min moster sa att våran familj får bo i en gäststuga bredvid så det ska bli kul! :D
Film från träningen idag:
Jag har rosa regnjacka och Moa blå fleacejacka ;).
Film från trämningen:
Jag har reflex på min säkerhetsväst ;)
 
Kram Alice! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0