Gick toppen idag :D

Gick toppen idag med min söta flicka! ♥ Hon är ju den bästaste! :D Love you Cizzi :*
Sötis♥

Har nyss storhandlat med familjen, jag och Alice typ sprang runt i affären typ hela tiden, haha x) Normala asså, men jag retade Alice att hon var kär i en gammal gubbe, haha xD (Gammla gubben hade en cykelhjälm som såg ut som en ridhjälm, haha, den var ju cooool!! :D)  
Kära dator, jag älska dig så mycket, du är mycket värdefull sak, du är en del av mitt liv ♥
Såhär var det, för några år sedan ville jag så gärna ha en egen dator, och då önskade jag mig en mini-pc i julklapp, för jag trodde aldrig att jag skulle få en större/vanlig dator, men då när jag öppnade paketet så trodde jag inte att det va sant, jag trodde att det va en låtsas dator, haha xD Så jag blev sjukt glad, så sen dess har jag varit inne nästan varje dag förutom om jag har varit någonstans. Love you min kära dator, du kommer alltid finnas kvar i mitt liv sen när du dör också, kommer aldrig och glömma dom fina minnerna vi har haft... ♥

Sen så ska jag kanske titta på lite tv med family, jag får se hur jag gör. Och sen efter det lite dator till, blir det säkert... Och sen sova! ;) Vänta jag glömde 1 eller 2 saker familjen ska ju äta strawberry och sen lite senare kvällsmat kanske!! Mums vad gott..... :D Kramis ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0