ONE PIECE (jump in) :D

Idag så har ju mina kussisar och min moster vart här och dom ska ju sova över till imorgon, och då åkte vi först till nille och sen till smålänningen, och på smålänningen köpte jag en one piece (jump in), och min kusiner köpte med kortarmad, här kommer bilder! :D Asgoa! ;)
Ena kussen! ;) Så himla göllig ♥
Andra kussen! Så sweet!! ♥
Jag då! ;)
Suddiga bilder vet, men är tagen med mobilen! ;)
Men jag red ju Cizzi idag, och vi red dressyr och det gick kanon, hon böjde sig superfint i volter, red på bra, pigg och glad tjej! ;)♥ Imorgon ska vi HOOOOPPA!!! LÄNGTAR! Cizzi jag längtar efter dig varje gång jag inte se eller träffa dig! ♥ Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0