Ridit Cizzi <3

Tränade markarbete med Cizzi idag och det gick bra, tränade bommar, hon var duktig, jag är nöjd med henne. ♥ I slutet så tränade jag lite barbacka också, och det gick ju inte så bra för mig, när jag skulle galoppera och sen sakta av så skumpade så mycket att jag typ ramlade fram på halsen på henne så att jag inte kom upp igen, HAHA...xD Men det är ju bra träning för benen, och att hålla balansen, gick ju sådär! Och jag har duschat och ätit, och tog lite rabarberpaj från igår, MUMS!! :) Och nu så tittar jag och pappa på fotboll på tv, inte kul tycker inte jag, men pappa tycker det, men jag är inne på datorn i alla fall... Och sen så ska jag gå och lägga mig.

Min Hermelin, han heter Stampe ♥

Min Dvärgvädur, han heter Simba ♥
Kram Moa ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Jaa, skitkul och är asglad!! Söta kaniner hörru ;)

Svar: Tack! ;)
Alice och Moa Johansson

2012-06-11 @ 20:57:46
URL: http://messiolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0