Ridpasset! ;)

Idag så tränade vi på markarbete, och det gick super idag! ;) Hon böjde sig fint i volter, och jobbade på bra. ♥ Men efter ungifär en halvtimme så när jag skulle sakta av till trav från galoppen så snubblade/vrickade till rejält. (Vet inte riktigt vad som har hänt ännu). Men då saktade jag av till skritt och tittade och då kändes det okej, så jag provade och trava lite försiktgt men så kände jag att hon haltade, hon trampade inte i någonting med högra framhoven som det va, så tycker så synd om henne, ska titta mer på det vad som kan ha hänt. Love you Cizzi! ♥ Men nu så ska jag titta lite på fotboll med pappa och Alice. ;)
Cizzi och jag ;) (Vet att hon är tjock men det är för att hon har ätit för mycket gräs i hagen x) Men hon har haft lite betesmask.) KRAM! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0