Sovit skitdåligt! :(

Jag har inte alls sovit gott inatt, jag inbillade mig att Alie och min hund va afrika barn, VÄLDIGT LÄSKIGT!Det händer två gånger och då flyttade jag till andra sidan, men då hände ännu en gång till. Och sen krafsade min hund i mitt ansikte för han ville att jag skulle kela med honom mitt i natten, och han pep typ hela tiden, VÄLDIGT JOBBIGT!!! :PSå sov inte alls mycket inatt, jag är trött, men 20 över 8 så drar jag och Alice till ponnysarna själv, och kanske hoppa lite om det inte ha regnat för mycket inatt. Men nu regnar det inte i alla fall. Så hoppas vi kan hoppa. :D Sen ska vi va hos ponnysarna i 3 o en halv timme för att mamma hinner inte hämta innan dess, hon jobbar ju. Men det blir roligt! :)
Ha det kul! ;) Kram Moa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0