Trött....

Igår så fick jag min systers/andra ägaren på bloggens kanin, och då skulle jag hoppa lite med henne men då gick hon på hårt och då gick en klo av så att det började blöda ganska mycket, så jag hade inte så tur, men idag när jag tittade så såg det bättre ut. Men idag så handlade jag med pappa och sen red jag Cizzi, och jag och Alice red ut, och det gick bra, förutom att hon va superseg när vi skulle rida iväg, men när vi skulle rida tillbaka så va hon superpigg, och jag kunde typ inte stanna henne, för att då gick hon på sidan, men det gick bra, när jag hoppa med henne och rider dressyr och markarbete så har jag sporrar på henne, men det beror nog på att och är väldigt tjock nu, eftersom dom går på sommarbete. Och sen åt jag middag och sen duschade och sen åkte jag på Speedway med pappa och Alice och sen kom jag hem och tog jag det lungt, så det har varit fullt upp hela dagen.

Lilla Snövit ♥

Söt hon är ♥
Ha en bra kväll!
Kram Moa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0