3:a!!!

Det gick jättebra idag för Alice och Evita, dom kom på 3:e plats, och det är ju ändå jättebra för att vara första "riktiga" tävlingen, det va kul och titta. Men sen typ en stund efter, liten stund innan det blev ärevarv så ramlade ryttare och ponny ner på marken efter ett hinder på framhoppningen, och hon som red kunde inte gå upp, men ponnyn gick ju upp nästan direkt, men tjejen fick ju ponny på sig, så ambulansen fick komma så fick hon åka till sjukhuset, så det va ju himla synd för henne. Men när Alice och Evita skulle rida ärevarv så tyckte Evita att det va jättekul, hon älskar ju ärevarv, så hon galopperade jättefort. Men nu så är min moster här, och hon ska vara här ett par timmar, ikväll blir det bara och titta påtv och äta godis. Jag red inte Cizzi idag, för att jag hann inte, Antonia skulle med tåget och jag har jätteont i halsen också, det är jättejobbigt, jag vill bara bli av med det. Men snart så ska jag äta middag och sen hemmagjord kladdkaka, mums! ;) kRaM KrAm ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0