Fööörlåååt....

Herregud förlåt för att vi inte ha bloggat på jättelänge, jag ber så himla mycket om ursäkt, men vi har verkligen inte haft tid, jag har börjat högstadiet 7:an och Alice har börjat 5:an. Men tyvärr så hinner Alice nog inte blogga här, kanske händer någon gång men annas blir det bara jag, men bättre än inget.
 
 
Det är såhär att Cizzi är hallt och hon har vart det ett par dagar, så jag har ju inte kunnat rida eller hoppa henne, egentligen skulle jag hoppa pay and jump i söndags, men det gick ju inte, och det blev jag ledsen för :/ Och nu har vi longerat henne lite, men jag ser direkt att hon halltar då och då, verkligen inte roligt. I helgen blir det fullt upp, men jag berättar mer om det senare i veckan, fredag eller nåt. Men snart så ska jag se på inspelat "bonde söker fru" och sen sova.
Gammal bild, men ändå! ;) SÖT♥
Ha det bra, kram Moa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0