Mys pys <3

Cizzi gick jättebra idag, tränade bara lite dressyr och kände på henne lite, det är ju skönt att hon är frisk nu. (Y) Och efter det åkte vi hem och duschade och åt tacos och nu har vi/gör sitter vid tv:n och titta på inspelat x-faktor med godis, mums, myyysig fredag!! :** Men sen sms:ade två kompisar om jag ville va med dom, men jag kunde ju inte det, skulle så gärna vilja det... Men idag på morgonen så hade jag ont i halsen, inte jättemycket men lite men sen i mitten av dagen/skoldagen så blev jag lite hes och så men nu så har jag skitont i halsen och nyss så var jag jättehes men nu är jag inte lika hes, men det är inte kul och ha ont i halsen, så sjukt jobbigt! :/ Snart blir det o gå och lägga sig, trött och tidigt upp imon, jag måste typ gå upp kl. ~06.15~, vi måste typ åka till stallet ca 07.15 och vi måste åka till tävlingen ca 07.45, det ta ju ca 45 min utan transport, så då tar det ju typ 1 timme, men det ska bli kul. Men goddi natti då! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0